Brezplačna dostava za naročila nad 400 €
VSE KATEGORIJE

Dostava, roki dobave

DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA

Naročeno blago z vrednostjo nad 400,0 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.

Blago pod to vrednostjo vam bomo dostavili po ceniku naših dostavnih služb.

Blago naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času. Blago označeno na zalogi je na zalogi v našem skladišču ali v skladišču naših dobaviteljev, od katerih lahko blago k vam odpošljemo nemudoma in ga lahko pričakujete predvidoma v 1-3 delovnih dneh, izjemoma kakšen dan dlje. 

Dostava naročenega blaga za nas izvaja Pošta Slovenije, ki vam ne zaračuna nikakršne dodatne provizije za plačilo po povzetju. Dostavo naročenega blaga Pošta Slovenije izvaja v dopoldanskem času.

V primeru izrednih dimenzij, velike teže ali drugih izrednih okoliščin pa si pridružujemo pravico, da vam dostavo izvršimo z drugo dostavno službo in vam dostavo dodatno zaračunamo (če bi vam sicer pripadala brezplačna dostava). O tem boste seveda takoj obveščeno. Pri paketih večjih dimenzij lahko naročeno blago pošljemo preko druge dostavne službe, saj nekateri naši dostavni partnerji ne sprejemajo večjih tovorov.

Če vas ob dostavi ni na naslovu navedenem pri potrditvi naročila, lahko paket prevzamete na najbližji pošti oz. pokličete dostavno službo, katera vam pusti obvestilo in se dogovorite za naslednjo dostavo. Paketno dostavo dostavne službe vršijo načeloma v dopoldanskem času. Preden je naročilo odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo naročeno prišlo na pravi naslov.

Dobavljivost posameznega artikla je prikazana na strani artikla.

DOBAVLJIVOST ARTIKLOV

V primeru, da dobavljivost artikla ni objavljena na strani preverite dobavljivost artikla na info@test.shoppingcenter.si.  

Dobavljivost oziroma predviden rok dobave posameznega artikla je objavljena na strani posameznega artikla in se dnevno ažurira glede na dobavljivost s strani naših dobaviteljev. Trudimo se biti ažurni, a zaradi obdelave podatkov lahko pri objavi dobavljivosti posameznega artikla pride do zamika pri objavi dobavljivosti za posamezni artikel. Ob hkratnem naročilu več artiklov vam bomo v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 5 dni) dostavo v dogovoru z vami izvedli deljeno. V primeru, da je pri artiklu status “Na zalogi” je artikel na zalogi pri nas ali našem dobavitelju in ga lahko odpošljemo v do 3 delovnih dneh.

Če je ob artiklu objavljen status “V prihodu” le to pomeni, da točen rok dobave še ni znan, ker artikla trenutno na tržišču še ni in se šele pričakuje njegovo distribucijo. Če pa ob artiklu vidite status “Prosimo preverite” pa točen rok dobave ni znan, ker je artikel trenutno na tržišču pošel in zato nimamo točnega roka dobave. V primeru, da pomotoma naročite izdelek z navedenima statusima lahko od pogodbe odstopite kadarkoli.

V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud vas bomo o tem preko elektronske pošte obvestili.

Za izdelke iz razprodaj, kjer so zaloge pri nas ali naših dobaviteljih omejene si pridružujemo pravico, da izdelka ne dostavimo in prekličemo naročilo, če zaradi zamika pri ažuriranju razpoložljivih zalog ali morebitnih poškodb ali izgub med transportom izdelka več ne moremo dobaviti, ker ni več na voljo. V tem primeru se bomo potrudili, da skupaj z vami najdemo rešitev, ki bo ustrezna za vas.

Dobavni rok, ki je objavljen na strani za artikle, ki niso na zalogi je podan glede na dobavljivost s strani naših dobaviteljev. Pri tem je upoštevan optimalni čas tranzita od dobavitelja k nam, kakor tudi od nas k vam. Žal lahko pride pri dobavi s strani proizvajalca in pri tranzitu do zamud s strani dostavnih služb, na katere pa žal nimamo vpliva in tudi ne moremo prevzeti odgovornosti.  

Opise posameznih dobavnih rokov lahko preverite tudi v opisih dobavnih rokov.

EMBALAŽA

Ker nekatero blago od naših dobaviteljev lahko prejmemo preko paketnih dostavnih služb se lahko zgodi, da izdelek prepakiramo v novo škatlo, če ocenimo, da bi pošiljanje v originalni škatli pomenilo povečano tveganje za nastanek poškodb. V takem primeru zagotavljamo, da je blago novo in je zapakirano v neoriginalno škatlo izključno iz naslova zaščite pošiljke med transportom do vas.

DOSTAVA OB SUMU ZLORABE

Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.

Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas prosimo za razumevanje v takih primerih, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta. 

STROŠKI DOSTAVE

Stroški dostave, ki jih ne moremo opraviti brezplačno so okvirno povzeti iz cenika dostavnih služb in jih lahko preverite v košarici pred podajo naročila. Pred potrditvijo naročila boste imeli možnost izbrati med izvajalci dostave (če jih je več). Ob vsakem bo navedena tudi cena dostave tako, da boste lahko izbrali med tistim, ki vam najbolj ustreza. Cena je vezana na težo artikla oz artiklov. 

PRIJAVA POŠKODOVANIH POŠILJK 

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sicer:

pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete  na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

pri ostalih kurirskih službah zahtevate od kurirja takojšnjo sestavo zapisnika o paketu. V primeru, da vam kurir ne sestavi zapisnika ali prevzamete poškodovan paket brez, da bi od kurirja zahtevali sestavo zapisnika je uveljavljanje povzročene škode pri kurirski službi bistveno težje zato vas vljudno naprošamo, da pregled paketa ter sestavo zapisnika zahtevate vedno, ko le ta kaže znake poškodb.

Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem roku.

Ob prijavi med transportom poškodovane pošiljke prosimo izpolnite naš spletni obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

OBVEŠČANJE O NAROČILIH  

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Na vašem računu lahko prenesete tudi elektronske verzije posameznih dokumentov za vašo nadaljno uporabo.